چند سالی هست که بخش عمده‌ای از بودجه کشور از محل ” اخذ مالیات” تأمین می‌شود و موضوعات مالیاتی به شدت در کسب و کارها تأثیرگذار شده‌اند. اگر بدون داشتن پرونده مالیاتی مشغول کسب درآمد هستید خبر خوبی برای شما نداریم. سازمان امور مالیاتی با استفاده از روش‌های مختلف، نسبت به شناسایی درآمدهای کتمان شده عمل نموده و مالیات متعلق را به همراه جرائم سنگین از شما مطالبه خواهد کرد. اما پیش از آن‌که بدانیم چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم باید بدانیم مشاوره مالیاتی چیست.

مشاوره مالیاتی چیست؟

اگر شما صاحب کسب و کار یا حسابدار آن باشید، حتماً نیاز به حضور شخص یا تیمی از متخصصین را احساس کردید تا بتوانید مسائل مالیاتی خود را از آن‌ها بپرسید و با استفاده از راهنمایی‌ آن‌ها پرونده‌های مالیاتی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. این افراد مشاوران مالیاتی هستند که با تسلط بر قوانین مالیاتی به شما مشاوره می‌دهند. در ادامه به معرفی انواع روش‌های مشاوره مالیاتی می‌پردازیم.

مشاوره مالیاتی حضوری

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره می‌کنیم. شما برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرمی، درخواست مشاوره داده و پس از دریافت وقت مشاوره به مؤسسه مشاوره مالیاتی آقای مالیات مراجعه خواهید کرد.

در مشاوره حضوری، مشاور مالیاتی حضور دارد و می‌تواند شخصاً پرونده مالیاتی شما را بررسی نماید و سوالات شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و راهکارهای مناسبی را ارائه می‌‌دهد. مشاور مالیاتی در صورت نیاز می‌تواند لایحه دفاعیه مالیاتی نیز برای شما تنظیم نماید.

مشاوره مالیاتی تلفنی

یکی از معایب مشاوره حضوری الزام به حضور فیزیکی مؤدی در دفتر مشاوره مالیاتی می‌باشد. به عنوان مثال دفتر مؤسسه آقای مالیات در شهر تهران است و بسیاری از مؤدیان در شهرها و استان‌های دیگر و حتی بسیاری از شهروندان تهرانی امکان مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه را ندارند.

از طرفی امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا مراجعه حضوری به صلاح افراد نیست و حتی برای مودیان سخت و خطرآفرین است؛ مشاوره مالیاتی تلفنی یکی دیگر از خدماتی است که در مؤسسه آقای مالیات ارائه می‌گردد و برای رفع موانع مراجعه حضوری، امکان مشاوره مالیاتی تلفنی فراهم گردیده است تا تمامی مؤدیان حتی مؤدیان برون‌مرزی نیز بتوانند از خدمات مشاوره مؤسسه آقای مالیات بهره‌مند گردند.

مشاوره مالیاتی آنلاین

مشاوره مالیاتی آنلاین نیز یکی از روش‌های ارائه مشاوره می‌باشد که شما برای دریافت این مشاوره می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره، چت آنلاین سایت و یا ارسال سوال در قسمت کامنت‌ها، سوالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

مزیت مهم مشاوره آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مزیت مهمی به حساب می‌آید. شما برای پرونده‌های تخصصی مالیاتی نیاز به بررسی اوراق و پرونده مالیاتی و دریافت گزارش توسط مشاورین متخصص نیاز دارید و می‌توانید از مشاوره تلفنی و حضوری استفاده کنید.

مزایای منحصر به فرد مشاوره مالیاتی در مؤسسه آقای مالیات

  • ارائه مشاوره به روز و مطابق با نیازهای تخصصی هر پرونده
  • استفاده از مشاوران برجسته و متخصص
  • ارائه راهکارهای استفاده از معافیت‌ها، مشوق‌ها و تخفیفات مالیاتی
  • ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه نگارش لوایح دفاعیه مالیاتی

دریافت تخصصی ترین خدمات مشاوره مالیاتی و آموزش مالیات

آقای مالیات (https://mrtax.ir) دارای افتخارات کارگزار رسمی معاونت علمی ریاست جمهوری، کارگزار رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است. مؤسسه ما در حوزه اجرایی با خدماتی نظیر مشاوره، تحریر لوایح دفاعیه و قبول وکالت پرونده‌های مالیاتی به هموطنان عزیزمان کمک می‌نماید تا مسائل مالیاتی خود را به راحتی حل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات، خدمات پنل اشتراکی مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری، پنل اشتراکی بخشنامه‌های مالیاتی و سرویس لایحه نویسی با ما تماس بگیرید.