با رشد کسب و کار و تغییرات زیاد در قوانین و بخشنامه‌های مالیاتی بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی دچار جرایم سنگین مالیاتی شده‌اند. همین امر دغدغه بسیاری برای صاحبین کسب و کار ایجاد نموده و امروزه نیاز به یک مشاور مالیاتی خبره را بیش از پیش احساس می‌کنند.ما در این مطلب سعی داریم شما را با برند آقای مالیات و خدمات مشاوره مالیاتی این مجموعه که به صورت اشتراک پنل مشاوره مالیاتی و مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری است آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

آقای مالیات؛ مرجع تخصصی آموزش مالیات و مشاوره مالیاتی

برند آقای مالیات با ایده تبدیل شدن به ” جامع ترین رسانه مالیاتی ایران" در سال ۹۳ متولد شد و با تلاش بی وقفه تیم حرفه‌ای خود به این مهم دست پیدا کرد و به عنوان اولین و تخصصی‌ترین مرکز وکالت، مشاوره و آموزش مالیات در ایران موفق به اخذ گواهینامه ISO ۲۷۰۰۱ از مؤسسه معتبر QNB سوئد شد؛ این مجموعه سال‌ها است که با ترکیبی از علم و تجربه، در دو حوزه آموزش و اجرا فعالیت دارد.

این مؤسسه به عنوان مشاور مالیاتی بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات از جمله دیجی کالا، زرین‌پال و مجموعه رستوران‌های باروژ، برند بستنی حاجی بابا و غیره به ارائه خدمات پرداخته است. این مشاوره‌ها همگام با نیاز مخاطبان به شکل اشتراک پنل مشاوره مالیاتی، مشاوره خصوصی آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می‌شود.

چرا پنل اشتراکی مشاوره مالیاتی راه اندازی شد؟

نیاز بالای کسب و کارها به مشاورین خبره مالیاتی و عدم دسترسی بسیاری از کسب و کارها به مشاور مالیاتی متخصص، به دلایل مختلف مثل سکونت در شهرستان‌ها، فاصله مکانی و زمانی زیاد و یا هزینه‌های بالای مشاورین با تجربه، یک چالش مهم برای کسب و کارها محسوب می‌شود. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی به اینجا مراجعه کنید.

به همین دلیل آقای مالیات تصمیم به ارائه بستری به منظور سهولت در دریافت مشاوره مالیاتی برای تمامی کسب و کارها گرفت و در نتیجه پنل اشتراکی مشاوره مالیاتی راه اندازی شد که خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای برای مؤدیان ارائه می‌کند.چگونه از پنل مشاوره مالیاتی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از خدمات پنل اشتراکی مشاوره مالیاتی به صورت تیکت متنی، تماس تلفنی و مشاوره حضوری است که به صورت یک روزه، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله ارائه می‌گردد.

در هر کدام از پلن‌ها شما می‌توانید بدون محدودیت در تعداد، تیکت متنی ارسال کنید و در اشتراک سه ماهه، شش ماهه و یک ساله علاوه بر تیکت متنی نامحدود می‌توانید تماس تلفنی نیز داشته باشید.

همچنین در اشتراک شش ماهه و یک ساله، خدمات مشاوره مالیاتی حضوری نیز ارائه می‌گردد. اگر می‌خواهید به صورت حضوری مشاوره دریافت کنید می‌توانید از اشتراک شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید.

دریافت مشاوره مالیاتی آنلاین

برخی اوقات نیاز دارید که یک مشاور مالیاتی مدارک و پرونده‌های شما را مورد بررسی قرار داده و یک راهکار مناسب در اختیار شما قرار دهد تا با در نظر گرفتن مستندات، برای رفع چالش مالیاتی تان راهکار ارائه کند؛ اما ممکن است به دلایل مختلفی امکان مراجعه و دریافت مشاوره حضوری را نداشته باشید.

در این حالت در هر شهری که هستید و در هر زمانی که نیاز دارید می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره، چت آنلاین، ارسال سوال در قسمت کامنت‌های سایت آقای مالیات و یا استفاده از پنل اشتراکی مشاوره به صورت تیکت متنی، سوالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاور مالیاتی با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین مزیت مشاوره مالیاتی آنلاین به حساب می‌آید؛ ضمن اینکه در این شیوه مشاوره، هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید.

دریافت تخصصی ترین خدمات مشاوره مالیاتی و آموزش مالیات

آقای مالیات (https://mrtax.ir) دارای افتخارات کارگزار رسمی معاونت علمی ریاست جمهوری، کارگزار رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است. مؤسسه ما در حوزه اجرایی با خدماتی نظیر مشاوره، تحریر لوایح دفاعیه و قبول وکالت پرونده‌های مالیاتی به هموطنان عزیزمان کمک می‌نماید تا مسائل مالیاتی خود را به راحتی حل کنند.